Black&White Forest
Kisah ini mengisahkan pegawai polis Wen Binbin, yang dengan sokongan dan bantuan ketua pasukan Xing Liang, memulakan perjalanan gigih untuk mencari pistol perkhidmatannya yang hilang. Walaupun menghadapi pelbagai cabaran, dia tetap teguh dalam usaha mencari kebenaran dan akhirnya berjaya menangkap dalang di sebalik kejadian tersebut.