On The Edge Season 2
He Fangzhi and Aya finally uncover the mastermind who used others to eliminate Lord Lin. Afterward, they climb Fengming Mountain and, at the request of the Pavilion Master, head to the northwest to rescue someone. Along the way, He Fangzhi encounters people from all walks of life—some in seats of power, others roaming the martial world. Each follows their own path and clings to what they believe in!