ShenDu Fox Detective
Beberapa kes pembunuhan bersiri mengejutkan kota Luoyang, di mana kesemua mangsa adalah gadis muda. Suasana kota menjadi tegang dan penuh ketakutan. Hu Zhengyi, pegawai dari Mahkamah Dali, ditugaskan menyiasat kes tersebut. Seorang pemuda dunia persilatan, Li Jianxing, sengaja mendekati Hu Zhengyi demi menyiasat kes pembunuhan keluarganya sendiri.Dari pembunuhan Phoenix hingga pengantin boneka, pelbagai misteri aneh mula terungkai. Sekumpulan sahabat berganding bahu menghadapi bahaya, dari saling mencurigai hingga setia di ambang hidup dan mati.