Hilarious Family
Setelah menjadi janda selama 18 tahun, Du Ruyu bertekad untuk menjodohkan keempat anak perempuannya dengan keluarga 'baik'. Bagi mencapai matlamat ini, dia menanggung tekanan kewangan yang besar untuk membeli sebuah rumah di ibu kota, berharap agar anak-anak perempuannya dapat memiliki perkahwinan yang 'sesuai dengan kedudukan sosial dan ekonomi mereka' dengan lelaki kaya atau bangsawan. Walau bagaimanapun, daripada mendapatkan menantu lelaki yang kaya ideal, sekelompok lelaki muda yang tidak dijangka secara tiba-tiba muncul dalam kehidupan mereka: Lu Buping yang pemalu, anak lelaki seorang pegawai tentera; pewaris seorang pangeran yang bodoh namun sombong; Putera Keempat yang tidak peka dengan isyarat sosial tetapi alami baik; dan Li Tengyun yang penuh dengan tenaga positif tetapi sentiasa membuat kekacauan. Tiada seorang pun daripada lelaki-lelaki ini memenuhi standard Du Ruyu, tetapi mereka semakin dekat dengan anak-anak perempuannya..