The One
Diadaptasi daripada novel karya Feng Huo Xi Zhu Hou, kisah ini mengisahkan sebuah pekan kecil yang kelihatan biasa tetapi sebenarnya hampir musnah. Ketika pelbagai kuasa berebut dan merancang di sebalik tabir, seorang pemuda sederhana bernama Chen Ping’an bangkit menentang takdir. Dengan hanya berbekalkan sebilah pedang, dia berjuang untuk terus hidup dan menentukan nasibnya sendiri.