Shooting Stars
Cerita ini mengisahkan tentang Oh Han Byul, ketua pasukan PR di sebuah agensi hiburan, dan artis yang terkenal Gong Tae Sung, yang juga musuh semulajadinya. Mereka bertengkar sepanjang masa, tetapi lama-lama kemudian mereka mengembangkan perasaan antara satu sama lain.