A Love Beyond Secrets
Ji Xuan secara tidak sengaja terkena dadah, dan ini membawanya bertemu dengan Song Zhaoli. Peristiwa ini mengganggu kehidupan Ji Xuan yang pada asalnya damai. Semua orang beranggapan bahawa Ji Xuan ingin memanjat tangga sosial, tetapi hanya Song Zhaoli yang tahu bahawa ini adalah rancangan yang telah lama direncanakannya. Kemudian, Ji Xuan secara beransur-ansur membongkar misteri di tengah hubungan yang semakin rumit. Kedua-duanya memulakan hubungan yang penuh dengan kekusutan dan saling menyelamatkan.