The Inescapable
Vila Bai Xiao terletak di tengah hutan beracun yang diselubungi kabus tebal, selama puluhan tahun menjadi kawasan larangan penuh misteri. Menjelang Jamuan Malam Baixiao, tuan rumahnya tiba tiba hilang tanpa jejak. Banduan hukuman mati, Ye Li, secara sukarela menyertai penyiasatan bersama pegawai Dali Temple, Hua Qiankun. Mereka mempertaruhkan nyawa menyusup ke dalam permainan berbahaya itu, tanpa menyedari bahawa setiap langkah membuka tirai konspirasi gelap yang selama ini menutupi rahsia sebenar di sebalik vila tersebut.