Uncle
To his nephew Er Pang, Uncle is the ultimate idol. A top student since childhood and a graduate of Harbin Institute of Technology. Uncle possesses a genius-like ability to master almost anything new without being taught. In the 1990s, as China's economy underwent a comprehensive transformation, Uncle, equipped with remarkable skills, was always brimming with new ambitions, which led him to start business after business. Though his "restless" journey was filled with hardships, it was through this constant striving that he came to appreciate the power of having family and friends by his side. In the end, it was his optimistic outlook on life that allowed him to realize his dreams.