My Stripper Husband Is an Alpha
Pada hari jadinya, Kinda dikhianati oleh kakaknya Mia dan teman lelakinya Jones. Dalam keadaan emosi, dia berakhir dengan hubungan satu malam bersama penari lelaki misteri bernama Black. Sepuluh tahun kemudian, apabila dia kembali bersama anak lelakinya, Kinda terkejut apabila mendapati penari bogel yang pernah membuatnya sangat malu itu kini ialah Alpha bagi Blackstone Pack!