Will Love In Spring
Chen Maidong, merupakan pemuda yang memberontak semasa muda , memilih untuk menjadi ahli solek mayat selepas mengalami peristiwa yang mengubah hidupnya. Zhuang Jie, yang mempunyai kecacatan kaki akibat kemalangan kereta, berusaha untuk kehidupan yang lebih baik dan menjadi seorang profesional berjaya di sebuah bandar besar. Drama ini menggambarkan perjalanan mereka yang personaliti dan keadaan mereka berbeza, tetapi mereka belajar untuk memahami dan menerima satu sama lain. Kasih sayang mereka menyembuhkan hati mereka, membolehkan mereka merangkul dan menghargai diri mereka yang "tidak sempurna".