As Long as You Love Me
Zhou Yanzhao and Xiao Meng had loved each other for many years. Zhou Yanzhao returned to meet Xiao Meng on her 22nd birthday as agreed. But Zhou's father died unexpectedly, and Zhou Yanzhao had to take over the real estate company run by his father. Because the suspect of Zhou Yanzhao’s father’s killing was Xiao Meng's mother, the love between them was broken. Zhou Yanzhao entered the Shenghai Group, competed many times with his opponent Jiang Qingcheng and ran the company after going through all the setbacks as business crises, betrayal, failure of financing, engineering accidents, and secrets of life. As for Xiao Meng, carrying Zhou Yanzhao's misunderstanding and hatred, she never gave up. At the same time, she kept working to become a better and stronger person by helping blind kid named Tian Kong in a welfare home to regain his sight. After ups and downs, the contradictions and misunderstandings between the two gradually disappeared. Zhou Yanzhao and Zhou Xiaomeng joined hands to find out the real murderer behind the plot and also took Shenghai Group from Jiang Qingcheng back. Eventually, the two reopened the love switch in their hearts and fell in love with each other for the rest of their life.