Lu Ran adalah seorang latihan syarikat hiburan yang bercita-cita untuk menjadi seorang pelakon. Dia dengan sengaja gagal dalam penilaian syarikat untuk membentuk kumpulan tetapi secara tidak sengaja memancarkan feromon yang menyebabkan bos perempuan, Mai Xiaomai, terjatuh ke dalam tidur yang mendalam, menghilangkan masalah tidurnya yang berpanjangan. Mai Xiaomai bertekad untuk menjaga Lu Ran di sisinya, memulakan usaha romantik yang dipenuhi dengan interaksi berbalas-balas.