Live or Love?
Dua pesaing di dunia nyata, Fang Li dan An Hang, terperangkap dalam dunia maya akibat satu insiden dan menjadi pasangan suami isteri. Namun, misi mereka dalam sistem adalah saling berlawanan, di mana mereka perlu mengalahkan satu sama lain untuk kembali ke dunia nyata. Dalam pertempuran sengit sepanjang jalan, mereka menjadi 'Mr. & Mrs. Smith' versi sistem, saling jatuh cinta dalam konflik, dan akhirnya berjaya mengubah peraturan sistem!