Love Algorithm
Cole, seorang penulis skrip rancangan realiti mencari jodoh, terpaksa mengambil penyanyi tular, Phil—iaitu bekas rakan baiknya sendiri—untuk musim terbaharu rancangan tersebut. Masalahnya? Mereka sudah bertahun-tahun tidak bercakap akibat perselisihan faham tentang cinta tiga segi semasa zaman sekolah menengah.
Tepat ketika cinta tiga segi ini semakin meruncing, skrip rancangan tersebut telah bocor di internet. Pihak awam mengecam hebat kisah cinta rekaan itu, dan Phil menjadi sasaran utama kecaman. Dengan reputasi yang menjadi pertaruhan, Cole dan Phil harus berhadapan dengan masa lalu mereka dan memutuskan sama ada mereka bersedia untuk menceritakan kisah cinta yang berbeza—kisah yang tidak lagi ditulis untuk kamera, tetapi demi diri mereka sendiri.