Here Is My Exclusive Indulge S2
Untuk menjaga ibunya yang lemah dan mendapatkan perbelanjaan perubatan, Yun Xiangxiang mencipta komik gadis berdasarkan usahawan terkenal Fu Sihan. Fu Sihan menemuinya dan meminta syarikat komik itu bertanggungjawab. Untuk mengelak daripada bertanggungjawab, Yun Xiangxiang mendekati Fu Sihan untuk meminta pengampunan. Fu Sihan membuat cadangan yang sukar dipercayai: berpura-pura menjadi tunangnya!