Hidden Tides: 12 Hours of Terror
A thrilling story about a huge amount of gambling money. Various forces fought fiercely and cruelly in the villa to compete for the money. The people in the villa used the tools in the warehouse to set traps and fight back. Everyone's life was hanging by a thread. Fortunately, justice finally broke through the haze, and with the sound of sirens, this dispute full of blood and greed finally came to an end.