Women Wrestling
Pada Dinasti Song, pasaran adalah sibuk. Zhou Yao berusia 16 tahun, dia suka menyamar sebagai lelaki, menyelinap ke pasar terbesar di Ibu Kota yang dikendalikan oleh bapanya Zhou Zihai dan berseronok. Kerana latar belakang keluarga ibunya Liu Erniang, Zhou Yao nampaknya mempunyai bakat dan minat istimewa dalam gusti. Walau bagaimanapun, keadaan pasaran adalah rumit, dengan bapa saudara keduanya dan bapanya berebut kuasa dan kekayaan, yang mengakibatkan Zhou Yao kehilangan nyawa ibu bapanya dan rumahnya dalam kebakaran besar. Kemudian bapa saudara keduanya Zhou Zishan "merampas" semua harta keluarga Zhou. Dan bapa saudara keduanya menggunakan alasan kononnya ibu Zhou Yao pernah berada di "pelacuran" dan memanggil ibunya sebagai stigma untuk seluruh keluarga mereka membuangnya dari rumah. Kemudian sesuatu yang pelik berlaku, Zhou Yao, seorang wanita muda yang obses dengan gusti, terlibat dalam kes aneh dan menjadi suspek utama. Tetapi melalui usaha tanpa henti, dia menemui orang di sebalik pembunuhan itu dan akhirnya menemuinya Mr. Right.