Reverse 21 grams
Pembantu Penyiasat Keselamatan Awam, Song Xingye, dihalang oleh pegawai polis wanita, Shang Wei, semasa menyiasat satu kes pembunuhan di bandar lama. Secara tak sengaja, dia mendapati rakan seperjuangannya, Huang Hai, sedang diburu. Demi mencari kebenaran, Song Xingye bersama pembantunya, Jenna, merungkai data rahsia dan bekerjasama dengan Shang Wei dalam serbuan mengejut. Mereka akhirnya membongkar konspirasi gelap dan menggagalkan cubaan rampasan kuasa. Dengan bantuan rahsia daripada gadis bangsawan Zhao Qingyun, kebenaran akhirnya didedahkan kepada orang ramai.