Stick to the Script!
Selepas gagal dalam ujian muzik, Wang Xiaoyu asyik tonton drama di rumah, secara tidak sengaja, dia masuk ke dalam dunia drama. Dengan sofa dan panel kawalan jauh yang dibawa bersamanya, dia berusaha untuk membetulkan jalan cerita. Akhirnya, dia membina hubungan erat bersama watak-watak dalam drama dan dapat mengembangkan ilmunya untuk membantu watak-watak dalam drama memenangi pertandingan melalui muzik, malah dia juga jadi matang.