Belated First Love
Selepas seorang gadis berusia 20 tahun bernama Hua Xiaochi gagal untuk mengaku cintanya kepada Jiang Yiqi, dia tiba-tiba mengembara sepuluh tahun ke masa depan. Di sana dia bertemu dengan Jiang Yiqi yang tidak peduli dan mengalami amnesia. Pada majlis pertunangan antara Jiang Yiqi dan Chen Xinying, Hua Xiaochi yang muda dan bertenaga secara agresif menendang Jiang Yiqi itu dan mengoyakkan tangan Chen Xinying! Tiada satu pun daripada perkara ini akan dilakukan oleh Hua Xiaochi yang berusia 30 tahun dengan rasa rendah diri, pengecut, dan kegagalan masa lalu yang menghilangkan sisi cergasnya. Tetapi versi 20 tahun dirinya kini mengubah segala-galanya!