Love You Day And Month
Pembersih muda Ming Xiaoxiao dan Ketua Pegawai Eksekutif yang suka memerintah Huo Yunting bertemu di sebuah kelab desa secara tidak sengaja. Kemudian, ciuman yang tidak dijangka menjadikan mereka pasangan yang suka bergaduh dan penuh kasih sayang. Ming Xiaoxiao ialah seorang gadis cantik sederhana yang mempunyai sedikit terencat akal. Huo Yunting seorang yang menyendiri dan merancang, tetapi dia dicederakan oleh pengkhianat dalam keluarganya. Mereka benar-benar asing. Namun kerana Huo Yunting cedera, dia memerlukan jururawat peribadi. Kemudian dia terpaksa "hidup bersama" dengan Ming Xiaoxiao. Hanya dalam beberapa hari mereka menghabiskan masa bersama, mereka berkali-kali salah faham antara satu sama lain dan menerima pelbagai cabaran. Namun, ada juga detik-detik manis dan cerita lucu. Daripada tidak suka antara satu sama lain pada mulanya, mereka mula memahami antara satu sama lain dan menjadi pasangan manis yang saling membantu antara satu sama lain. Bersama-sama, mereka akan menjalani kehidupan baru yang indah!