Si cantik kampus An Ran berpura-pura menjadi seorang "pemenang" untuk mendapatkan investasi, tetapi dia terbongkar di depan orang lain. Dia mabuk dan tanpa sengaja melakukan hubungan cinta semalam dengan pemilik rumahnya yang lebih muda, Yan Yue. Dia mendapati tahu bahawa Yan Yue bukan hanya aktor suara terkenal Hei Sha, tetapi juga mitra kerjasama projek berikutnya. Namun, Yan Yue tidak pernah mengungkapkan dirinya sebagai aktor suara. Syarikat permainan An Ran mengalami beberapa pasang surut, tetapi akhirnya menjadi lebih baik. Yan Yue mendampingi dan menyembuhkan An Ran dalam kehidupan sehari-hari, secara perlahan mereka saling jatuh cinta. Namun, krisis publik tiba-tiba membuat mereka terjebak dalam dilema.