My Jealous Husband
Sebuah putaran nasib yang menggelikan terbentang ketika musuh-musuh yang pahit menemukan diri mereka terikat oleh perkahwinan yang diatur oleh Kaisar. Seorang pegawai yang teguh mempertahankan keadilan dan cepat cemburu, Yan Xuanyue, berjumpa dengan anak perempuan dari menteri besar yang licik, Yu Chen. Pertengkaran mereka setiap hari menciptakan kehidupan perkahwinan yang manis, tetapi seiring dengan perasaan mereka yang tumbuh, konspirasi di balik perkahwinan yang absurd ini juga mula muncul...