The Love We Couldn't Keep
Tang Weiwei yang telah memutuskan untuk tidak lagi mempercayai cinta, jatuh cinta dengan pelatih Li Shu akibat satu salah faham dan kekeliruan. Ketika Tang Weiwei sedang menikmati kebahagiaannya, dia mengetahui bahawa Li Shu ialah adik lelaki kepada cinta pertama yang telah meninggal dunia, dan kemunculannya adalah untuk membalas dendam. Setelah salah faham itu diselesaikan, mereka memilih untuk berpisah. Beberapa tahun kemudian, mereka bertemu semula di jalanan dan tersenyum antara satu sama lain.