The Legend of Zhuohua
Kisah ini mengisahkan tentang Mu Zhuohua, seorang wanita yang tekun dalam kerjaya yang memberontak menentang institusi perkahwinan tradisional dan berusaha untuk mencapai kejayaan, dan Liu Yan, seorang pejuang berani yang dibebani dengan permusuhan negara dan feuda keluarga. Mereka menemui keampunan dalam satu sama lain, membangunkan pemahaman dan cinta yang mendalam. Mereka bergabung tenaga untuk mempertahankan negara mereka, mengatasi ancaman dari luar, dan akhirnya menjadi individu yang mengikuti hati mereka dan menghadapi cabaran dengan penuh semangat.