The Highway Family
Ki-woo dan Ji-sook ialah sepasang suami isteri gelandangan yang tinggal bersama anak-anak mereka di kawasan rehat lebuh raya, menyara hidup dengan meminta wang minyak daripada pemandu yang lalu-lalang. Apabila Young-sun, seorang ibu yang diselimuti duka, mendapati bahawa Ki-woo pernah menipunya sebelum ini, lelaki itu akhirnya ditangkap. Sebaik sahaja takdir hidup mereka bersilang, sebuah ikatan yang tidak dijangka mula terjalin antara keluarga yang bergelut itu dengan wanita berkenaan, sekali gus merungkai tema kasih sayang, kelangsungan hidup, serta keinsafan tentang erti sebuah keluarga.