My Dearest Boss
Pemakan upah, Yu Xingchui yang mewarisi rumah pusaka bernilai berpuluh-puluh juta telah menjadi jiran dengan bos sendiri, Liu Yu’an, maka mulanya kehidupan pertikaman lidah antara mereka berdua di tempat kerja dan di kawasan kejiranan. Namun dalam proses ini, dua orang yang saling bermusuhan ini telah melahirkan perasaan terhadap satu sama lain. Pada masa ini, ibu Liu Yu’an, iaitu Yang Xu yang sudah kehilangan untuk bertahun-tahun telah muncul. Dialah dalang yang mengatur Yu Xingchui untuk tinggal di rumah ini. Yang Xu beritahu Yu Xingchui bahawa bapanya yang terjun dari bangunan yang dikendalikan oleh Liu Yu’an telah meninggalkan kesan yang mendalam terhadap Liu Yu’an. Yu Xingchui yang sudah mengetahui kebenaran telah memahami niat baik Yang Xu. Dia membantu Liu Yu’an bebas daripada belenggu dan mereka berdua telah bersama pada akhirnya.