Veil of Revenge
Di sebuah bar, Li Zhiren menunggu kekasihnya, Zhang Lulu, tetapi dia tertarik kepada seorang wanita misteri bernama Chen Yueran. Dia terkejut apabila mendapati wanita itu bukan sahaja wakil dari pihak rakan kongsi, tetapi juga secara perlahan-lahan mula mengganggu kehidupannya. Namun, kebenaran akhirnya terungkap—Chen Yueran sebenarnya adalah bekas isterinya yang disangkanya telah mati. Dia kembali dengan identiti baru untuk membalas dendam. Chen Yueran merancang langkah demi langkah, mendedahkan rahsia Zhang Lulu dan memanipulasinya untuk kepentingannya sendiri, sehingga akhirnya Li Zhiren dihumban ke penjara. Pada masa yang sama, perasaan terpendam mula tumbuh antara Chen Yueran dan Gao Lingyu, seorang lelaki yang dominan. Pertarungan antara dendam dan emosi pun bermula secara perlahan.