The Little Wife Of The General
Chef terkenal Su Qianqian secara tidak sengaja menyeberang ke gundik rumah agam kerajaan yang berada dalam keadaan yang menyedihkan. Tugas sistem adalah untuk mencari orang yang sesuai dan melangsungkan perkahwinan dengan mereka sebelum kembali ke dunia nyata.