Reopen My Journals
Pada usia 15 tahun, Qian Jiayue yang patuh menghadapi cabaran akademik di sekolah menengah baharunya serta kegagalan meluahkan perasaan kepada jiran berbakatnya, Xiao Han. Di tengah-tengah pergolakan keluarga, Jiayue menemui ketenangan melalui persahabatan baharunya dengan Chen Mo yang berani. Tiga generasi berdepan kehilangan, konflik, dan pendamaian. Di tengah perubahan zaman, mampukah keluarga-keluarga ini mempertahankan kasih sayang dan kehangatan kejiranan?