The Formless City
Kisah ini mengisahkan tentang seorang gadis pemeriksa mayat, Xu Linlang, yang terlibat dalam dunia persilatan akibat satu kes pembunuhan berdarah. Bersama Lu Jiu dan Sima Kong, mereka membentuk pasukan tiga sekawan yang berani, menyiasat kes di “dunia gelap Jianghu” di tengah perebutan kuasa di Kota Wuxiang. Dalam perjalanan, mereka bukan sahaja membongkar kebenaran, tetapi juga meraih kematangan dan percikan rasa cinta.