Miss Fox
Yan Jiaxi telah dikhianati oleh teman lelakinya Shen Wei dan kakaknya Zhao Wei. Dia kehilangan kakinya dan berguling menuruni tangga. Sebelum kesedaran itu kabur, dia mengetahui bahawa kematian ibunya adalah satu lagi kecacatan. Yan Jiaxi, yang terjaga di hospital, berpura-pura mengalami amnesia dan tidak lagi mempercayai orang lain. Semasa diam-diam menyiasat kebenaran kematian ibunya, dia menyalahgunakan sanga dan memusnahkan teh dan mengambil semula semua barangnya sendiri. Dalam proses itu, Yan Jiaxi dan Jiang Ruichen, ketua Kumpulan Jiang, bertemu. Kenali antara satu sama lain, saling menyayangi, mempercayai antara satu sama lain, dan bekerjasama untuk menjadi pasangan jiwa yang dicemburui.