Playing Go
Playing Go berlatarbelakangkan sebuah bandar di selatan China pada awal abad ke-21. Kisah ini mengisahkan Cui Ye, seorang guru permainan Go yang biasa, namun hidupnya berubah kacau selepas terlibat secara tidak sengaja dalam satu jenayah. Lama-kelamaan, dia terjerumus ke dalam dunia jenayah, dan mula diburu tanpa henti oleh abangnya sendiri, Cui Wei, seorang pegawai polis. Cerita ini menggambarkan kisah mendebarkan tentang dua beradik yang berada di sisi undang-undang yang bertentangan.