Swallowed Star The Movie: Xueluo Continent
Luo Feng memulakan perjalanan ke Benua Xue Luo untuk menjalani ujian demi melindungi Bumi. Di benua yang luas ini, dia sentiasa mencabar dirinya, menjalin persahabatan dengan sekutu yang setia, dan menghadapi musuh yang kuat. Walaupun menghadapi pelbagai cabaran, dia tidak pernah berundur. Sebaliknya, dia maju dengan tekad, mengatasi halangan satu demi satu. Akhirnya, dia mencapai kemajuan tanpa batas dan memperoleh kekuatan luar biasa untuk melindungi Bumi.