Misaligned Lover
Dalam liku-liku perkahwinan, takdir Yan Lidong dan Mu Chenxi saling terkait. Disebabkan salah faham dan konflik, mereka hampir menuju ke arah perceraian. Namun, Yan Lidong cedera ketika cuba menyelamatkan Mu Chenxi, menyebabkan ingatannya kembali ke usia 19 tahun. Sepanjang masa bersama suaminya yang hanya mengingati zaman remaja, Mu Chenxi menyedari kesilapan masa lalunya yang sering mengabaikan cinta. Perlahan-lahan, dia kembali memahami keindahan dan kekuatan cinta sejati.