Darker S03
The re-emergence of death notice broke Luo Fei's peaceful life. At the same time, Longyu Group was brutally suppressed by emerging forces. By the way, Xue Tian's prison life is not peacful, when mysterious pencil lost, It triggered a brutal prison investigation, when the police found nothing, the murder case was happened. The final competition of the three person who are Luo Fei, Darker and Ahua is about to start. The facts hidden behind the scenes gradually reveal the truth.