Be Your Knight
Pewaris keluarga perubatan Tangcheng, Xiang Tingdong, cedera parah dan jatuh koma selepas bertengkar dengan tunangnya, Cheng Che. Untuk menyelamatkan keluarga Xiang, Cheng Che mencari adik lelaki misteri Xiang Tingdong yang hilang, Ye Ran, dan memintanya menyamar sebagai Xiang Tingdong untuk membantunya mengatasi krisis. Bersama-sama, mereka berjaya membongkar kumpulan penyeludup dadah yang bersekongkol dengan Xiang Tingdong dan akhirnya memusnahkan kumpulan tersebut.