Mr. Gu, Your Wife Has Blocked You Again
Kemalangan telah menyebabkan Qiao Ruoxing cedera. Encik Gu tiba di hospital, bukan untuk menjaganya, tetapi untuk wanita lain. Apa sebenarnya yang sedang berlaku?