An Old Magic
Liu Tian ditangkap oleh pihak berkuasa kerana kes berkaitan sihir. Dia kemudian bertemu dengan ahli silap mata Ling Dong. Dua orang yang dianggap sebagai guru dan pelajar kemudiannya terlibat dalam kes misteri ini. Kes itu pelik dan penuh dengan kabus. Namun, akhirnya cinta tumbuh semasa dalam penyiasatan mereka.