Crush on My Ex-husband
Semasa tempoh pending perceraian, Jiang Shishi, isteri Qi Junye, tiba-tiba sedar dan mula membalas dendam dengan melawan seorang munafik yang bersifat berpura-pura suci serta menggagalkan segala rancangan jahat. Walaupun perkahwinan mereka, sebagai ikatan antara dua keluarga bangsawan, hampir berpecah belah, Qi Junye melihat pesona istimewa Jiang Shishi dalam perubahannya itu. Oleh itu, mereka mula bekerjasama dan berjuang menentang penjahat-penjahat tersebut. Akhirnya, penjahat-penjahat itu dijatuhkan, dan mereka bersatu semula.