Raja syaitan Ni Lun telah dimusnahkan dan meninggalkan klan syaitan dalam keadaan compang-camping ketika mereka melarikan diri ke alam fana. Chongzi tulen dan baik, namun dia adalah anak perempuan Ni Lun. Selepas diselamatkan oleh Chu Bufu, dia bertekad untuk berlajar di Nanhua tetapi telah berpaling kerana Chongzi diramalkan bahawa dia akan menjadi syaitan.