A Taste of First Love
Sun Weiyi, anak perempuan muflis, menjalinkan hubungan cinta yang campur aduk dan kesat dengan Bai Zeliu, seorang tukang membaiki kereta yang tujuh tahun lebih mudah daripadanya ketika dia masih muda. Lima tahun kemudian, Sun Weiyi menjadi ace dalam jualan kecantikan, manakala Bai Zeliu juga menjadi presiden e-dagang. Kedua-duanya bertemu semula kerana hubungan perniagaan dan perkara yang tidak dijangka berlaku.