My Dear Brothers
Drama ini menceritakan gadis berbakat yang cerdik dan comel, Shi Xia (dilakonkann oleh Wu Qian Ying) datang ke dunia pendekar dewata yang asing secara tak sengaja ketika mencari abang yang hilang. Berlakunya pergaulan harian yang lucu dan bahagia antara dia dengan Iblis Agung, Shi Dong (dilakonkan oleh Dai Yun Fan) yang obsesif terhadap adik dan Leluhur Tertinggi Agung Sekta Yu Hua, Hou Chi (dilakonkan oleh Yingbo Zhao). Dengan ini, bermulalah kisah lucu dua abang "melindungi" adik bersama-sama.