Smile Code
Cerita ini mengisahkan Gu Yiyi, seorang pelawak tunggal di Shanghai yang bekerja sebagai pekerja pejabat pada siang hari dan menjadi pelawak komedi pada malam. Dia tidak mempunyai ambisi besar, hanya berhasrat membuat semua penonton ketawa. Suatu hari, seorang penonton lelaki bernama Liang Daiwen duduk di baris depan. Terlepas dari jenaka atau interaksi, dia tetap tidak terhibur, dan meninggalkan Gu Yiyi dengan perasaan frustrasi yang luar biasa. Seorang gadis yang berdedikasi untuk membawa "kelakar" ke tahap ekstrem dan seorang lelaki yang tidak dapat menemukan tawa, dengan itu bermula satu kisah cinta.