The Curse of Huli Town
Sebuah pekan yang tenang tiba-tiba digemparkan dengan kejadian aneh. Insiden mengerikan yang berlaku seratus tahun lalu kembali berulang. Sebuah surat sumpahan berdarah yang ditinggalkan oleh seorang wanita gila telah menjerumuskan pekan itu ke dalam kegelapan tanpa jalan keluar. Namun di sebalik segala misteri ini, apa yang tersembunyi, adakah ia syaitan dalam hati manusia, atau satu konspirasi yang dirancang dengan teliti?