The Secret Of The Rose
Gaun pengantin merah darah terjatuh ke tanah, dan kematian tragis si gadis membongkar kepura-puraan keluarga kaya. Kakaknya, Rose, bangkit menjadi iblis pembalas dendam, bersembunyi dalam labirin kuasa dan nafsu milik ahli perniagaan kejam, Chen Zi’an. Dengan godaan sebagai senjata dan kecerdasan sebagai pelindung, dia perlahan-lahan merungkai segala penipuan. Hati yang dihancurkan akan bertukar menjadi duri yang membelit menjadi mahkota tak tergugat, menegaskan bahawa penebusan seorang wanita sentiasa berada di tangannya sendiri.