Vengeful Wife
Suami tumpangan keluarga Lin, Ye Dong, berpura-pura menjadi suami yang sempurna demi mendapatkan segala-galanya daripada keluarga Lin. Isterinya, Lin Xia, telah diperangkap olehnya sehingga menjadi buta. Di hadapan isteri yang buta, Ye Dong tanpa rasa bersalah berlaku curang dengan setiausahanya dan membunuh bapa Lin Xia. Apabila penglihatan Lin Xia pulih selepas diseksa oleh ibu Ye Dong, segala dendam dan kejahatan akhirnya terbongkar di matanya. Dia bangkit semula seperti burung phoenix dan memulakan jalan balas dendam terhadap lelaki durjana itu. Segala kejahatan akan dibersihkan olehnya.