The Unexpected Marriage
Liu Changsheng, Puteri Fuyu yang digelar sebagai "pembawa malang", takut berkahwin apabila dia mencapai usia dewasa. Maharaja merancang untuk mengahwinkannya dengan Li Jing, Putera Qin yang garang dan berpengalaman dalam pertempuran di Tang. Dengan misi untuk menyelamatkan negara, Changsheng dan Li Jing memulakan perjalanan yang lucu dan mengharukan. Ketika mereka mengatasi prasangka dan menentang gosip, mereka mengejar cinta dan menemui makna sebenar cinta.