Lethal Perfume
Dalam perjalanan membalas dendam, ahli wangi jenius Gu Yingying bertemu dengan Han Yichen, anak lelaki tunggal presiden Kumpulan Han. Dia mengalami kemalangan kereta dan menjadi buta warna, dan bau unik minyak wanginya memulihkan saraf optiknya, dan kedua-duanya jatuh cinta. Perkahwinan yang nampak bahagia dan bahagia, air pasang surut melanda. Kebenaran kasih sayang dan cinta keluarga akan bermula.